Odstranjevanje tetovaže

Thursday, May 21, 2020



Odstranjevanje tetovaže- moja izkušnja!

Celoten proces odstranjevanja moje tetovaže je trajal skoraj dve leti, vendar pa so bila za to kriva predvsem moja številna potovanja in posledično težko usklajevanje in pridobivanje terminov. Prvo seanso sem tako opravila 16.11.2017 zadnjo pa 6.8.2019, na zadnji slikci pa lahko vidiš, kako tetovaža izgleda danes, torej 21.5.2020.

Za odstranjevanje tetovaže sem izbrala Estetiko Nobilis, ki za odstranjevanje uporablja vrhunske laserje (Fotona, Asclepion). Postopek odstranjevanja je seveda odvisen od same globine, velikosti in barve tetovaže, starosti tetovaže ter kakovosti barvila tetovaže, v splošnjem pa velja, da odstranjevanje barvnih in novo narejenih tetovaž traja dlje časa. 

Moja tetovaža je bila stara približno pet let, vse skupaj sem potrebovala 9 seans, celoten poseg (torej tisto dejansko mučenje :) pa je trajal približno minuto ali dve. Čeprav se zdi celoten postopek odstranjevanja precej dolgotrajen oziroma so napredki vidni zelo počasi, se je potrebno zavedati, da na samo hitrost odstranjevanja vplivajo številni dejavniki, hkrati pa je tudi med vsako terapijo časovni razmik od 4-8 tednov, poleti oziroma pred dopusti in izpostavljanju soncu se tetovaž ne odstranjuje ipd. Po celotni odstranitvi tetovaže ostane ti. "učinek bele sence tetovaže", ki ga lahko opaziš tudi pri meni, vendar naj bi tudi to s časoma izginilo.  

...In seveda najbolj pogosto vprašanje, ki sem ga dobila: Koliko boli?

- Zelo.

Brez olepševanj, osebno bi rekla, da odstranjevanje tetovaže boli skoraj še enkrat bolj kot samo tetoviranje, a osebno sem to preprosto vzela v zakup, saj sem si bila navsezadnje za vse skupaj kriva sama! :)




No comments:

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger